Hvordan makroøkonomi løper 100 meter på under 12 sekunder

Veronique+Mang+Ezinne+Okparaebo+20th+European+r yVJkt32Mkl
(Fott: Jasper Juinen/Getty Images)

Mads Gudim Burheim, Dagbladet:

Stresset Okparaebo kom løpende fra eksamen til pressetreff – sport – Dagbladet.no: «Ezinne Okparaebo er vant til å være andpusten, men det er ikke ofte det er fordi hun har stresset fra eksamen i makroøkonomi til pressekonferanse.

Sånn var det i dag, da hun møtte journalistene to dager før Bislett Games.

– Jeg fikk vite om dette for en time siden, men det gikk veldig bra på eksamen. Nå er jeg ferdig med det, så vi kan ta idretten, sier Norges sprinthåp med litt latter.

Hun har tidligere snakket positivt om det å ha økonomistudiene på BI å tenke på ved siden av løpingen, men akkurat i det siste har det blitt litt i overkant.

– Akkurat nå er det ingen fordel, om jeg skal være ærlig, for nå er det veldig mye. Jeg har ikke fått lest så mye som jeg skulle ønsket, men har jeg eksamen så tar jeg den. Det er ikke optimalt, absolutt ikke, sier Okparaebo til Dagbladet.»

Merket med ,

Legg igjen en kommentar

